Mohsin Publications انتشــارات محســن

Saturday, April 07, 2007

قسم به خون تان رفیقان!

زندگی و پیکار قهرمانانه‌ی شماری از کمونیست‌های جانباخته<br />زیر ساطور رژیم تبهکار اسلامی ایرانجزوه‌ای در ۳۱۹ صفحه حاوی زندگی و پیکار قهرمانانه‌ی شماری از کمونیست‌های جانباخته زیر ساطور رژیم تبهکار اسلامی ایران.

صفحات تاريخ مبارزات قهرمانانه‌ی مردم ايران در حدود نه دهه‌ی اخير از خون هزاران هزار کمونيست ستاره باران اند. زندگی و پيکار و مقاومت اغلب کمونيست های ايران زير رژيم جنايتکار محمد رضاشاه و به خصوص جمهوری اسلامی خون آشام، آنچنان حماسی، پرافتخار، شکوهمند، نيرو دهنده و جاودانيست که بدون آموختن و الهام از آنان و امثال شان نمي‌توان کمونيست و انقلابی خوبی بود. بنابر قولی، اسطوره‌ی حتی چند تن محدود از اين جانباختگان کافی است که زنده بودن، درستی و حقانيت مارکسيزم به باور بي‌ترديد يک مبارز پرولتری بدل شود.

اما ادای سوگند واقعی به خون اين صخره‌های سرخ صرفاً با محکم به دست گرفتن درفش راه و روحيه و ايمان کوه مانند و تسخير ناپذير آنان در مبارزه‌ی ضد امپرياليزم و سگهای بنيادگرا و غير بنيادگرای آن و برای آزادی و عدالت اجتماعی در افغانستان و ساير کشورها ميسر است و بس.

اين مجموعه به هيچوجه کامل نيست و تنها گزيده‌ای از يادنامه‌ها و وصيت‌نامه‌هاي انقلابيونی را در بر می‌گيرد که قربانی دست فاشيست‌های «ولايت فقيه» بوده و در سايتهای اينترنتی پاره‌ای از تشکل‌های کمونيستی ايران در دسترس بودند.




download PDF file

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home