Mohsin Publications انتشــارات محســن

Wednesday, December 13, 2006

جزوه «مارکس، انگلس و مارکسیزم» منتشر شد

مارکس،انگلس و مارکسیزمجزوه «مارکس، انگلس و مارکسیزم» در ۸۲ صفحه منتشر شد. این جزوه حاوی مقالات ذیل از ولادیمیر الیچ لنین میباشد:

- کـارل مـارکـس (زندگینامه با فشرده‌ای از مارکسیزم)
- فـريـدريك‌ انگـلس‌
- سـه منبع و سـه جزء مارکسیـزم
- مقدرات تاریخی آموزش کارل مارکس
- مـارکسیـزم و رویـزیـونیـزم


download PDF file




download PDF file

Labels:

Sunday, December 03, 2006

تاریخ حزب بلشویک اتحاد شوروی منتشر شد


تاریخ حزب بلشویککتابی حاوی ۵ فصل اول تاریخ حزب بلشویک اتحاد جماهیر شوروی که سالهای اعتلای جنبش انقلابی در روسیه تزاری تا پیروزی انقلاب کبیر اکتبر را در بر میگیرد در ۳۶۴ صفحه بوسیله «انتشارات محسن» تکثیر گردید.

این کتاب از روی دوره مختصر تاریخ حزب که تحت نظر هیئت تحریریه کمسیون کمیته مرکزی حزب کمونیست (بلشویک) اتحاد شوروی، در سال ۱۹۳۸ تصویب گردیده، تجدید چاپ شده است.

شما میتوانید با ارسال ایمیل به ما آنرا تقاضا کنید.
download PDF file

اول باید مغزها را مسلح ساخت و بعد دستها را


انتشارات محسن به وسیله جمعی از جوانان افغان بنیانگذاری شده و تکثیر و پخش آثار مارکس، انگلس، لنین، استالین، مائوتسه‌دون و سایر نویسندگان مترقی، انقلابی و مارکسیست - لنینیست را در راس وظایفش قرار داده است.


در شرایطی که افغانستان تحت تسلط نوکران بنیادگرای امپریالیزم امریکا قرار داشته فاجعه پی فاجعه را تجربه میکند، مسلح ساختن جوانان به ایده های انقلابی و مارکسیستی امر خطیریست تا بتوان برای مبارزات رهاییبخش و ضد امپریالیستی آینده آمادگی ذهنی داشت.

«اول باید مغزها را مسلح ساخت و بعد دست ها را»، ما به این گفته اعتقاد راسخ داریم و تمامی نیرو و امکانات هرچند محدود خود را بخاطر ارتقای سطح آگاهی مارکسیستی جوانان در گوشه و کنار افغانستان به کار خواهیم گرفت.